Julebord og julelunsj

Feire julen med stil hos Norsk Luftfartsmuseum! Vi inviterer deg til å bestille årets uforglemmelige julebord eller julelunsj, enten med dine bedriftskollegaer eller vennegjeng. Skap en unik julestemning blant historiske fly og spennende utstillinger, eller nyt den intime atmosfæren i vår sjarmerende Café Gidsken.

Tradisjonen tro serverer vi vår populære og velsmakende julebord og julelunsj. Vi bruker de beste lokale råvarer når vi serverer pinnekjøtt, ribbe og pølser med tilbehør og som vanlig kan du nyte en herlig dessertbuffé etter maten.

Vi tilbyr gratis parkering for alle bedriftens kjøretøy, uansett størrelse, slik at du kan nyte besøket uten bekymringer.

La oss gjøre planlegging for deg og ta gjerne kontakt med oss via telefon eller e-post.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen til en uforglemmelig juleopplevelse hos oss!

Booking

Telefon: 75 50 78 50

E-post: booking@luftfartsmuseum.no

Events og møter på Norsk Luftfartsmuseum

Selskap i utstillingen

Kurs, konferanse og møterom

Vi har velutstyrt auditorium og møterom når du vil samle bedriften.

Vår populære team-building aktivitet Go To Gate

Kickstart kvelden med en spennende aktivitet. En garantert ice-breaker.

Krydre ditt event med…

0N7A4261.jpg